Wednesday, March 28, 2007

Welcome to the show called...

Минатата недела свиревме на рок-фест. Победивме таа вечер иако победата многу многу не значи. Важно е дека сме задоволни од настапот, за наш беше важно да се скрши мразот.
Еве некои коментари што ги најдов на интернет.

"Заслужена победа! Таков контакт со публиката, такво искуство, таква професионалност… жално ќе беше ако останеше ненаградено. Ми оставија впечаток на многу посветен бенд, и ме пленеа со социјално-политичките теми што ги обработуваа во своите песни.
Музиката одлична. Македонија дефинитивно треба да се гордее со ваков бенд, без разлика на тоа кој од сите нас каков стил преферира. Само пофални зборови за нив, се радувам што ќе ги гледам наскоро во финале."

"Уф, зошто, ЗОШТО мораа да се волку професионални?!? Зошто ја немаа прекрасната наивност, одликата на секоја гитаријада? Зошто беа, бе, добри, без да можеш да им замериш за некакво гафче или испадче? Ме натераа да се потсетам на настапот на Астон Мартин (РокФест 2003), кои тогаш ме одушевија со цврстината на настапот. И, каде се сега Diverge? Единствено тие беа такви суверени владетели на сцената и зрачеа со харизма (како додека свиреа, така и за време на паузите)
како и овие момци од Vanity Fair. Нималку суетно, воопшто не бледо,
поздрав за политичката ангажираност. Дали навистина наслушнав “Kyrie Eleison” делче во текстот?"

7 comments:

Anonymous said...

super...:)..

laura said...

unfair, its all in macedonian! :)

Martina said...

Strava, pa niste se pohvalili.Bas mi je drago.Znaci bili ste super.Bas sam srecna.Aleluja!Yuhu

Martina said...

Zasto Vanity Fair?Molim te odgovori mi mailom, bilo kako...pitam i ne dobijam odgovor.Pricala ju se jednim strancem i kad sam cula prevod zacudila sam se.Pojasni mi miolim te da shvatim poentu.

Urban Mystic said...

Vanity Fair bukvalno znaci panagjur na suetata a toa ime go izbravme zatoa sto svetot e bas takov panagjur vo koj lugjeto glumat, stavaat maski da si ja pokrijat nesigurnosta, se obiduvaat da se zadovolat so se i sesto a sepak ostanuvaat prazni.Ova na kratko, ne znam dali e jasno.:)

Martina said...

totalno.Da li mislis da ljudi koji ce poceti da slusaju vasu muziku misliti da ste vi bas takvi?

Elanor said...

Alek ne mozam a da ne ti pisam,ajde jas da nemam inspiracija ama veke mi se smaci da go otvoram tvojov blog bez da imas nesto novo napisano.Istoto vazi i za drugite "bavni" pisuvaci.